msnathalie.blogg.se

Veckans träning!

Publicerad 2013-09-05 22:27:53 i Allmänt,

Det blev en sväng upp på gymmet i tisdags ändå, det var motigt men Danne och Tove skulle upp och det gjorde det hela mycket lättare! Vi tränade bröst/biceps. Riktigt bra pass blev det.

Igår, onsdag, stod det Crossfit på schemat. Och så här såg det ut:
Warm Up:
400m run
25 Jumpin Jax
20 Airsquats
15 Sit Ups
10 Push Ups
5 Ring Rows
x2

21 Thrusters
21 Barfaced burpees
200m run
15 Thrusters
15 Barfaced burpees
200m run
9 Thursters
9 Barfaced burpees
200m run

Och ja, vill trodde att jag skulle spy efter detta! ;)

Och idag då, morgonen började med ett biceps/triceps pass med Danne. Sen nu ikväll körde jag och Tove lite mage och sen en liten WOD.

6 Deadlift
8 Burpees
16 Jämfotahopp över stången.
x5
Tid, 10:03 min.
Tidigare, ca 13:00 min

Kan säga att jag är ganska trött nu, vad gör man då?
Just det, god natt!

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela