msnathalie.blogg.se

One Hundred Days!

Publicerad 2013-09-03 15:43:06 i Allmänt,

Jag har nu varit rökfri i 100 dagar, man blir fan inte mycket coolare än vad jag är i just detta nu! ;)
Det känns så sjuktbra.

Igår, måndag, var en riktigt bra träningsdag. Började med 45 minuters morgonpromenad med Kickan, passade min fina Anakin, sen gymmet vid 13.00 med Dannebro. Rygg och triceps stod på schemat. Jag gillar att träna både rygg och triceps, jag vet hur och vad jag kan göra och då kan man pressa sig själv lite extra.
Efter detta så var det chill på hemmaplan för att senare fram mot kvällen ta en PW med Anna och doggsen, 1h och 15min slutade den på.

Idag har jag bara gått med Kickan. Tanken är att jag ska träna senare, men jag vet inte hur det blir med det, känner mig lite opepp. Får väl ta och dra mig upp på gymmet ändå. Aja, vi får väl se!



Over and out!

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela