msnathalie.blogg.se

God Damn It!!

Publicerad 2013-09-12 18:00:41 i Allmänt,

Disaster has struck, people!! Jag har ont i halsen. Och vi vet ju alla vad det betyder, INGEN TRÄNING! Åh! Jag blir galen, jag vill ju träna. Men jag får snällt och fint låta bli till halsontet har lagt sig. 

Fick tränat i måndags i alla fall, körde Crosscamp (?) med min Frida. Fridas sambo Muffe (Tommy) höll i det hela. Jag har alltid tyckt bra om min vän Muffe men i måndags, då var han inte mycket värd.;) Det hela gick ut på att man springer en runda och stannar längs vägen och gör olika övningar.  Det var sjuktjobbigt och inte nog med det, det öste ner! 

I tisdags så bjöd min Emma hem på lite tappas, åh vad hon skämmer bort mig! ;) 


Peace! 
 / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela