msnathalie.blogg.se

Tålamod Nathalie, tålamod!

Publicerad 2013-03-05 21:54:57 i Allmänt,

 
"Satans jävla skit, det händer ju ingenting!"
Precis så känns det stundtals, man ser alla dessa bilder på instagram på folk som har förändras hur mycket som helst på typ 2 månader. Så varför känns det som om allt står stilla? Varför syns det inte?! 
Man kan bli så trött på sig själv ibland. Bit ihop, suck it up! OCH ge det mer tid!

 
 
Kan ju i detta nu medge att det inte blev något gym igår, det blev jobb i trädgården och städning av hemmet, så man var ganska aktiv ändå. Gick ca 50 minuter med Kickan på morgonen också. Sen blev det simmning också, 3x20 längder, alltså 1500m som bestämt.
 
Var på gymmet tidigare ikväll och körde ett härligt ryggpass. 
Jag måste pressa mig själv mer, jag börjar bli för bekväm i min träning, vad gäller gymmet alltså. Om jag simmar mer just nu så tror jag att jag skulle kunna drunkna.;)
 
Over and out!
 
//N
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela