msnathalie.blogg.se

Lediga lördag.

Publicerad 2013-03-16 19:44:33 i Allmänt,

 
First and foremost så funderar jag på att döpa om lördag till ätardag. Vem är för och vem är emot? Jag kan tänka mig att ha en omröstning om detta, mest för synsskull, för det kommer ju att bli som jag vill. ;)
 
Min ätardag började med stor frukost med Pontus, mamma, Chrille, Fanny, Andy, Danne, Anakin, Tove och Ilja hemma hos oss. Så klart med bullar, vita, goda, fluffiga bullar. ;)
Choklad och ostbågar dök också ner.
 
Efter detta så blev det en sväng till gymmet ihop med Pontus och där tränade jag ben.
100kg i benpressen, awesome!;)
 
 
 
         Sen var det dags för pannkaksätande med Jonas och det var så gott.
I LOVE PANCAKES! ;)
  Jonas också som ni kanske ser! ;)
 
 
Nu har vi precis landat i soffan efter en promenad med Kickan. Nu blir det tvtittande och godis, kanske lite mer ostbågar, vem vet. 
Jag tänker tugga tills mitt huvud landar på kudden!
 
 
Over and out. / Miss B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela