msnathalie.blogg.se

God Morning Monday!

Publicerad 2013-03-04 10:14:07 i Allmänt,

 
Då var måndag här igen, solen skiner, så vad gör väl det? ;)
Snart dags för en lång promenad med Pontus och vår Kicka, sen blir det gymmet vid 12. Tror att det får bli rygg idag. Sen ikväll så är det simning som gäller, 1500m.
 
Jag måste verkligen skärpa mig med att ta mig upp på morgonen, ta Kickan och gå i 45min till en timme. Men sängen är ju som skönast just på morgonen, why is that? ;)
 
 
 
 
Nä, nu får jag ta och köra igång min dag, vi hörs snart igen. :)
 
Laters Babes!
 
/ Nathalie

Kommentarer

Postat av: Ditt största fan!

Publicerad 2013-03-04 11:43:20

Tänkte väl du skulle lägga upp något för att starta veckan!! Ser fram emot nästa inlägg!! :) Kämpa kämpa!

Svar: Tack, du är en pärla! :)
msnathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela