msnathalie.blogg.se

Focus.

Publicerad 2013-03-21 20:37:41 i Allmänt,

 
Då var det helt plötsligt torsdag igen, dagarna bara flyger förbi.
Så här har min träning sett ut hittills denna veckan:
 
Måndag: Deadlift 6x20 kg
              8 Burpees
              16 jämfotahopp över skivstång
              Detta gjorde jag 5 gånger.
Onsdag: 1500m simmning (60 längder)
Torsdag: Benpress, 12 x 100kg 2set
                              15 x 120kg (!) 1 set
              Liggandes legcurl, 12 x 35kg
              Vader 12x25 kg, sittandes
              Knäböj 12x20 kg
 
 
 
So far so good. Simmningen i onsdags gick riktigt bra, har börjat att ge mig på lite mer frisim, fan vad det är jobbigt. Först simmade jag 20 längder bröstsim, vila, 20 längder bröstsim varvat med snabbare bröstsim, 20 längder till där jag körde två längder frisim varvat med 2 länder bröstsim.
 
Dagens benpass kändes också sjuktbra, jag älskar att träna ben. Får se hur pass bra jag kan gå imorgon bara. ;)
Nu blir det lite soffmys och mat.
 
 
Over and out. 
/ Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela