msnathalie.blogg.se

Tungt

Publicerad 2013-01-27 12:17:50 i Allmänt,

 
Igår var det ätardag, kan tro att jag gottade mig. Fick i mig följande:
Vita bullar
Redbull
Semlor
Kakor
Ostbågar
Choklad
Chips 
Fanta
Lite pommes och lökringar.
Sen tog det tvärstopp. Fick så sjukt ont i min mage, hmm, undra varför? ;)
 
Snart är det dags för gymmet, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köra idag, vi får la se.
 
 
För övringt så är detta en rätt så tung dag för mig och många i min närhet. Det är idag 10 år sen vår Linnea dog. 10 år och ändå känns smärtan så rå, så färsk på nått vis. Jag ska ändå försöka mitt bästa att minnas henne med ett leende idag, även om tårarna kommer smygandes då och då. Jag ska minnas vår solstråle, vår glada och positiva Nea, idag lika mycket som alla andra dagar. Simba, lycka till. <3
 
 
Hakkuna Matata!
 
/Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela