msnathalie.blogg.se

The pain, THE PAIN!!

Publicerad 2013-01-04 16:55:00 i Allmänt,

Fy tusan så ont jag har i mina ben idag, alltså! Jag går som en pensionerad Forrest Gump med benskenor. Det är inte kul detta, mina vänner.
Men trotts det så blev det en morgonpromenad med Anna, vilket känns skönt.:)
 
Har man väl kommit igång att gå så är det lugnt, det är start och stopp som är lite jobbiga. Och att sätta sig ner eller resa sig upp. Phu, it hurts! Ett annat problem är ju att mina ben inte riktigt hänger med och gör som jag vill. Mitt i ett steg kan benet vika sig, sjukt jobbigt! Men så värt det:)
Jag ser inte fram emot mårgondagens träningsvärk, piiikatten!
 
Kör på en vilodag idag men tänkte ta mig upp på gymmet imorgon igen. Frågan är bara om jag ska ta det före eller efter jobb..?
 
No Pain, No Gain!
// Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela