msnathalie.blogg.se

Still on the right track.

Publicerad 2013-01-10 11:31:23 i Allmänt,

 
Det känns som om jag har hittat rätt, som om jag har kommit in i rätt rutiner nu. 
 
Igår var det simmning som stod på agendan, det är så sjukt jobbigt. Jag kan nog inte ens simma men jag tar mig från ena sida till andra i alla fall. ;)
Men det blir bättre och bättre. 1000m blev det igår också. Har dessutom köp mig en baddräkt, fy fan vad ocharmerande det var då. Dock så känns det bättre att simma i, och om ett tag så kommer det nog att se lite bättre ut.
 
Ikväll blir det en runda upp på gymmet. :)
 
Detta ska nog bli bra. Bara till att fortsätta så här. Maten går bra också, kör på mindre kolhydrater och bra kolhydrater när jag väl äter det. Så inget avanserat.
 
Laters Gaters!
 
// Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela