msnathalie.blogg.se

Push it, Push it real good.

Publicerad 2013-01-31 11:06:00 i Allmänt,


 
 
I måndags blev det 1250m sim och igår 1150m, det går framåt mina vänner. Det känns jäkligt bra, försöker att pusha mig själv så gott det går. Försöker tänka "Nej, du är inte så trött, kör på nu, latmask!" Och det verkar funka, för nu.
 
Är nu inne på 4:e veckan av dieten, vissa dagar känns det tungt och jobbigt, maten känns tråkig. Men det är ju mest mitt eget fel, inspirationen sviker. Man ska nog passa sig för att äta för mycket av samma sorts mat. Wook går ju fett bort just nu, har totalt förätit mig på det. Det är lätt att det blir så, man vet ju att det är lätt lagat och min kolhydrats tomma hjärna kör bara på. ;)
Nä, skämt åt sido, jag är inte helt tom på kohydrater men försöker att äta lite och bättre kolhydrater. Förr åt man ju det som om man var elitidrottare. Fel, fel, fel! ;)
 
Det är 5:e veckan av träning, började med det en vecka innan dieten. Träningen går bra och känns bra. Men även där så börjar det bli dags att höja upp nivån. Köra hårdare helt enkelt. :)
 
Ikväll så blir det rygg eller ben som tränas, körde biceps/triceps i tisdags. Konstigt nog så klarade jag tyngre på triceps än biceps, det är inte helt vanligt. Man är ju oftast starkare i biceps. Men men, så kan det va. ;)
 
Over and out.
/ Nathalie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela