msnathalie.blogg.se

Kämpigt

Publicerad 2013-01-23 21:44:00 i Allmänt,

 
Precis kommit hem från badhuset, har varit och simmat med Anna. Det var väldigt motigt idag, är seg och trött i både kropp och knopp. Men jag tog mig igenom mina 1000m. Det är rätt så roligt vad ens dagsform kan göra med resultaten, i måndags ökade vi upp till 1250m men idag var vi glada att vi ens tog oss dit.
 
Denna veckan so far, med undantag för i måndags, har varit rätt så tuff för mig. Jag är trött och sliten, sover dåligt på nätterna. Är inte alls på hugget, känner inte för någonting. Det är tur att Pontus tränar med mig just nu, annars hade jag inte tagit mig upp på gymmet igår kväll. Det känns så tråkigt när det blir så här, men man måste väl ha dåliga dagar för att veta när man har dem bra, right?
 
Får hoppas på att restan av veckans träning känns bättre.
 
Tack och god natt!
 
/ N

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-23 22:32:12

Jasså det passar att bada på onsdagar nu?

Svar: Vem frågar?
msnathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela