msnathalie.blogg.se

Helt slut!

Publicerad 2013-01-07 22:07:42 i Allmänt,

 Detta har ju varit en minst sagt aktiv dag. Som sagt så blev det ju både PW och gymmet tidigare idag. Körde axlar/triceps. Elijah var även med och hejade på, sötnöt!
 
Efter det så blev det en proteindrink och lite vila. Middagen idag bestod av kycklingwook, stark sådan :)
Jag har även hunnit med att få lite kvalitetstid med Jessica och Stella, så himla mysigt. Vi ses alldeles för sällan.
 
Nu på kvällen så har jag varit och simmat med Anna, 1km blev det. Attans vad jobbigt det är, alltså. Men det ska nog gå bättre och bättre. Tanken är att vi ska göra det 2ggr i veckan, måndagar och onsdagar.
Det känns som att detta är bra för min kassa rygg också.
 
Och det är vad jag har att dela med mig av denna kväll. Hoppas på en bra träningsdag imorgon.
 
Over and Out.
 
// N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela