msnathalie.blogg.se

Game on!

Publicerad 2013-01-07 10:53:04 i Allmänt,

 
Ja, då har helgen kommit och gått. Det blev tyvärr ingen träning för denna tjejen. Efter att min träningsvärk from hell hade släppt, efter 3 dagar(!!), så kändes min rygg inte alls bra. Antaligen så har jag gått och spänt mig då jag har varit något rörelseförhindrard av värken i benen. Men men, nu är det nya tag.
 
Morgonpromenaden med min lilla varg är gjord, 6.59 km. Det var en riktigt härlig runda idag. Nu har jag precis svalt min frukot som bestod av 2 flerkorns mackor med kokt ägg på. Yummie! Så nu sitter jag här med mitt kaffe och nyblandad rage. Ska snart ge mig av mot gymmet, med min bror Daniel.
 
Jag tyckte att han kunde hämta mig så kunde vi köra till gymmet. Men nej, vi ska cykla. Vilket är bra, det är inte superlångt dit så varför inte. Bra där, BigBro! Man är ju rätt så bekväm av sig, kan man säga!
 
See ya'll later!
// N

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela