msnathalie.blogg.se

FOOOD!

Publicerad 2013-01-21 16:20:03 i Allmänt,

 
I fredags så var det dags för den första ätardagen, delicious! Jag åt en hel del kan jag säga, fick äntligen äta mitt efterlängtade choklad! ;)
På kvällen kom Jessica och Tom hem till oss, blev en god middag och en massa vin. En väldigt trevlig kväll helt enkelt.
 
Just nu är jag mest bara små hungrig och trött hela tiden. Tror att detta kan bero på att jag nu gör av med mer än vad jag stoppar i mig. Jag till och med drömmer om mat, onyttig och flottig mat. MUMS! ;)
Men det är bara till att bita ihop och hålla ut. ;)
 
Idag på gymmet så körde jag och Pontus biceps, triceps och mage. Vilket var roligt och det gick bra.
 
Ikväll blir det simning as usual, ska försöka puscha mig själv lite hårdare idag.
 
Funderar även på om jag kanske ska lägga till lite mer cardio för att få bättre resultat. Problemet är bara at jag och MrCardio är inte vänner, inte alls. I hate him! Men kanske ska vi försöka att jobba på vår relation, kanske kan den bli bättre och rent av utvecklas till en kärlekshistoria. ;)
 
 
 
Laters, Babes!
 
/ N

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2013-01-21 21:14:39

Du är duktig!!!! :) keep it up!

Svar: Tack!! :)
msnathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela