msnathalie.blogg.se

Cheating and Motivation.

Publicerad 2013-01-17 13:25:05 i Allmänt,

 
Igår, onsdag, så fuskade jag. Jag åt fanta mig en semla och guud så god den var då! Men fick dock ont i magen efter. Som om min kropp sa "Här får du för dina synder, din jävel!" ;)
 
På kvällen så blev det simmning med Anna, det går framåt må jag säga. Det jag hade i huvudet var att bränna bort denna jäkla semla, medans jag drömmer om att trycka en ny. Schizofren anyone? ;)
Aja, det är bara till att ta nya tag.

Känner fortfarande av måndagens benträning. Har kommit fram till att det är nog bäst att köra ben på torsdagen istället, då simmningen går något trögare när jag har träningsvärken i benen. Får se om det ger bättre reslutat på tiden när jag simmar, man kan ju alltid hoppas.
 
I tisdags så var jag och min P på gymmet och tränade rygg, fick även sällskap av min bror Daniel på slutet. Ett helt okej pass blev det till slut.
 
Tankarna som snurrar mest i mitt huvud nu är det här med motivationen, jag får bara inte tappa den. Jag trivs jättebra med att träna på det här viset. Att träna "mycket", 5 dagar i veckan, funkar bra för mig. Jag är motivread nu, men ändå är jag rädd att det ska försvinna, att jag ska bli slö och lat igen. Det är ju bara jag som kan se til att det inte händer, det vet jag. Och kanske är det bra att ha en liten rädsla för det? Kanske peppar man sig själv mer då?  Let's hope so!
 
 
 
 
/ Nathalie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela