msnathalie.blogg.se

Ben, motherfucker, BEN!

Publicerad 2013-01-14 22:06:18 i Allmänt,

 
Som ni kanske förstår så har jag kört ben på gymmet idag. Körde följande:
3 x 12 squats
3 x 12 frontsquats
Och där emellan knäböjsgång 10m mellan varje rep.
3 x 12 bencurls.
Det kändes riktigt bra.
 
Nu ikväll så var det simming igen, det går bättre och bättre. Måste bara komma in i hur jag ska andas, inte under vattnet, right? ;)
Man är ju helt slut efteråt.
 
Det stod - 2,6 kg på vågen i morse. Det tråkiga är ju att det bara är vätska nu i början, men man måste ju bli av med den först så. Det går åt rätt håll i alla fall.
 
Har grymma chokladcravings just nu, efter en vecka med clean eating. Jag blir galen, men jag ska icke!
"Eller kanske bara ett litet plopp? NEJ! Kanske bara en liten, liten bit då? NEJ!"
Så går tankarna i mitt huvud just nu. ;)
 

Kommentarer

Postat av: Iréne

Publicerad 2013-01-15 08:56:47

Men, vad du är duktig! Kram från den gamla tanten i V-ås

Svar: Tack kära du! <3
msnathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela