msnathalie.blogg.se

What to say, what to say?

Publicerad 2013-02-11 14:13:23 i Allmänt,

 
Då var det måndag igen, helgen kom och gick. Min helg var lugn och skön, ätardag i lördags, gotta love it! ;)
 
Har inte bloggat på en vecka eller så. Har inte haft något att säga direkt. Träning och mat har rullat på bra, inga konstigheter.
 
Min måndag började med en långpromenad vid stranden med Pontus och vår Kicka. Riktigt härligt var det, solen sken och det var kallt men vindstilla. Vi stannade även på en kopp kaffe hos min bror Andy. Kickan är helt frälst i honom, hon blir så fjantigt glad så fort hon träffar honom. Som en liten valpis. :)
 
Ska snart i väg till gymmet, funderar på vad jag ska köra idag, kanske ben. Det var länge sen. Ska i och för sig simma ikväll så jag ska kanske inte köra helt slut på mina ben. Å andra sidan så kanske jag lyckas simma bort lite? Ah, who knows? ;)
 
Talk to ya'll laters!
 
/ Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela