msnathalie.blogg.se

Trött och sliten.

Publicerad 2013-02-21 11:36:33 i Allmänt,

 
 
Jag känner mig lite off, lite trött och sliten mest hela tiden. På simmningen igår kändes min kropp tung och inte alls samarbetsvillig. Men det var bara till att bita ihop, simmade 1500m. Körde 1500m i måndags också. Vi ska försöka köra det hädanefter, dags att pusha sig själv lite mer, så att man inte stannar av.
 
Har precis varit på gymmet med Pontus, idag tränade vi bröst och det gick riktigt bra.
Var starkare än jag trodde. :) På liggande hantelpress fixade jag 10kg, vilket är mycket för mig.
 
Måste verkligen skärpa mig med morgonpromenaderna, kommer inte riktigt upp på morgonen. Det har blivit lite lat med det nu när Pontus är hemma. Men snart är det tillbaka till rutiner med jobbtider så då måste jag ta mig upp och gå långpromenad med Kickan. :)
 
Maten går bra, sköter den som jag ska, men viktien går lite upp och lite ner nu. Ska ändra min vägningsdag till lördag morgon för då är det en vecka efter ätardagen och kroppen visar då den rätta vikten. Igår hade jag gått upp 1,5 kg och imorse var 0,7 kg av dem borta. ;)
 
 
Laters!
 
/ Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela