msnathalie.blogg.se

Fettisdagen.

Publicerad 2013-02-12 09:04:02 i Allmänt,

 
Idag kommer nog de flesta att trycka en semla eller två, det är ju fettisdagen. Jag älskar semlor, jag är så sjukt svag för en riktigt gottig semla. MEN det är ju bara tisdag, så jag får lugnt och fint vänta tills på lördag, så är det bara.
 
Det börjar känns i kroppen nu, att saker börjar hända. Kan känna en små förändringar, kan inte riktigt sätta fingert på exakt vad det är, men jag känner det. Härlig känsla må jag säga. :)
 
Igår körde jag ben trotts allt, det kändes hur bra som helst. 
Så här blev det igår:
Squat 20kg 3 x 12
Frontsquat 20kg 3 x 12
Inner 3 x 34
Outer 3 x 34. (Maskinen där man sitter och trycker ihop eller ut benen)
 
På kvällen simmade vi som sagt. 1000m, men på bättre tid för min del. Jag låg inte lika långt efter Anna denna gång, bara 1 längd. ;) 
 
Träningvärken idag är rätt så behaglig faktiskt. ;)
 
 
 
Over and out! 
 
/N

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela