msnathalie.blogg.se

Dagen efter kan vara jobbig.

Publicerad 2013-02-24 20:40:57 i Allmänt,

Igår var det dags för ätardag igen, love it. Det blev frukost hos mina föräldrar och senare kaffe och kaka hos Pontus föräldrar. På kvällen kom Cecil hit och åt med oss, ryggbiff med hasselbackspotatis och bea. My god vad gott det var! Till efterrätt så hade jag gjort hemmagjord chokladpudding, hade sett när Per Morberg gjorde det på tv i veckan så jag var tvungen att testa, den blev också väldigt bra. ;)
Det blev ju så klart en del snacks och godis också.
 
 

(Köttet ser rödare ut på grund av blixten)
 
Idag är dock ingen bra dag, jag är så hunrig. Man blir lätt det efter en ätardag. Och idag undrar jag verkligen varför jag gör detta. En dag som denna känns allt så jävla tråkigt och smaklöst, jag vill bara ha mer onyttigheter och jag vet att det är långt till nästa ätardag. Jag har noll inspiration till vad som ska ätas, jag vill bara ha chipsen som ligger i hyllan i köket.
 
Men det är fan bara till att bita ihop, för sånna här dagar kommer då och då. Mestadels så känns det rätt bra och enkelt, men fan inte idag.
Jag är så styrd av min mat, hatar att vara hunrig, jag blir så sur och gnällig. Men det är över imorgon, då kommer det att kännas bättre.
 
Laters  
/ Nathalie, aka Böleröv! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela